Община Раковски в качеството си на доставчик на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ набира кандидати за заемане на длъжност „Социален асистент“.
Какво представлява „Асистентската подкрепа“?
Това е специализирана социална услуга, която осигурява ежедневна почасова подкрепа в домашна среда за:
Лица в надтрудоспособна възраст, които не могат да се самообслужват и нямат определена степен на намалена работоспособност.
Деца и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ, които не ползват други асистентски услуги.
Изисквания към кандидатите:
Завършено основно образование.
Пълнолетен български гражданин, който не е осъждан и не е лишен от право да заема определена позиция.
Готовност за предоставяне на подкрепа на средно трима потребители.
Необходими документи:
Заявление – декларация (по образец);
Документ за самоличност (за справка);
Автобиография;
Копие на диплома за завършено основно образование;
Други документи (при наличие) – удостоверения за преминати обучения или опит в социалната сфера.
Условия на заетост:
Трудов договор 8-часов работен ден.
Специализираната подкрепа ще се предоставя в домовете на потребителите.
Къде да подадете документи?
Община Раковски – град Раковски, пл. „България“ № 1, Отдел „Социални дейности“, тел: 0889235035
Всеки работен ден от 08:00 до 17:00 ч.